к.е.н., доцент
Міжнародний В2В маркетинг
Пререквізити (базові знання необхідні для успішного опанування компетентностями):
Базові знання з міжнародної економіки, менеджменту, маркетингу.
Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги)
Навчальна дисципліна «Міжнародний В2В маркетинг» буде корисна майбутнім менеджерам, економістам, фінансистам, тим, хто планує займатися бізнесом з перспективою освоєння міжнародних ринків.
Цей курс допоможе магістрантам підвищити рівень професійних навичок, розвиваючи нові ідеї з різних країн та галузей промисловості. Міжнародний B2B маркетинг познайомить студентів з певним типом маркетингу, що орієнтований на бізнес-клієнтів, тому це називається бізнес для бізнесу або B2B-Маркетинг.
Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:
розглянути, з яких багатьох складних компонентів складається;
засвоїти особливості продаж, купівель, що здійснюються B2B;
вивчити концепцію 4Ws, що використовується при В2В маркетинговому підході;
дізнатися, як ефективно виконати B2B маркетинг в глобальному контексті;
розглянути 4 Р комплекс міжнародного B2B маркетингу;
зрозуміти, методи побудови та оцінки маркетингових стратегій кожного Р в глобальному контексті;
дізнатися, як компанії можуть розширити міждержавні та міжгалузеві інновації;
оцінювати маркетингове міжнародне середовище сучасних компаній.
Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування у студентів компетентностей щодо впровадження концепції B2B маркетингу та вміння використовувати ключові методи практичного вирішення проблем маркетингової діяльності міжнародних компаній, орієнтованих на бізнес-клієнтів.
Компетентність, що забезпечує
Вивчення дисципліни забезпечує набуття вмінь в сфері маркетингового управління міжнародними компаніями, орієнтованими на бізнес-клієнтів та навичок приймати обгрунтовані стратегічні рішення на основі маркетингових методів.
Трудомісткість
5 кредитів 150 годин