Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics

Друга іноземна мова: початковий рівень (Франц)

Lecturers

Credits: 5
Shape control: Залік
Semester start: 3 Semester end: 6
Language: Французька

About discipline

Пререквізити:

Іноземна мова вивчається з початкового рівня

Коротка анотація дисципліни:

Навчальна дисципліна «Практика усного та писемного іноземного мовлення» буде корисна майбутнім менеджерам, економістам, фінансистам, тим, хто збирається займатися підприємництвом та мати власний бізнес.

У сучасному відкритому суспільстві мовна освіта є важливим і провідним компонентом гуманістичної і гуманітарної підготовки фахівця. Закладаючи основи комунікативних компетентностей, формуючи мовну особистість, мовна освіта може стати надійним фундаментом для досягнення як вузькопрофесійних, так і загальнолюдських цілей.

Вивчення цієї дисципліни дає можливість студенту:

Вивчати другу (третю) іноземну мову;

здійснювати ефективне спілкування в академічному та професійному середовищі;

зрозуміти важливі й різнопланові міжнародні соціокультурні проблеми, для того щоб діяти належним чином у культурному розмаїтті професійних та академічних ситуацій.

Мета та основні задачі дисципліни:

Метою викладання даної навчальної дисципліни є надання студентам можливості оволодіти й розвивати мовну компетентність і стратегії, які необхідні для ефективної участі у процесі навчання і в тих ситуаціях академічного, повсякденного та професійного спілкування, в яких вони можуть опинитися, сприяє підвищенню рівня володінні іноземною мовою

Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:

засвоєння основних комунікативних навичок (говоріння, письмо, аудіювання, читання), показати достатній рівень володіння лексикою з тем, що вивчаються;

спілкуватися з розумінням та впевненістю в тих ситуаціях, які можуть виникнути в межах означених програмою тем, демонструючи здатність долати перешкоди у розумінні;

Компетентністьщо забезпечує:

Вивчення дисципліни забезпечує формування лінгвістичної компетентності (лексична, граматична, семантична компетентності, а також фонологічна, орфографічна та орфоепічна компетентності формуються лише на стільки, наскільки це є необхідним для усної та письмової комунікації в рамках академічного та професійного середовища). Мовленнєві вміння (говоріння, читання, письмо, аудіювання) як важливий складник лінгвістичної компетентності.