Кандидат наук з державного управління, доцент кафедри туризму, доцент
Пререквізити (базові знання, необхідні для успішного опанування компетентностями):
Базові знання з економічної теорії, cвітового господарства та міжнародних економічних відносин, основ маркетингу та менеджменту
Компетентність, що забезпечує
Вивчення майнора забезпечує формування знань і навичок у використанні інтернет-технологій на підприємствах, а також економічного оцінювання ефективності їхнього використання
Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги)
Викладання дисципліни спрямоване на засвоєння основних принципів організації інтернет-підтримки просування продуктів підприємств; набуття навичок у самостійному аналізі та плануванні маркетингової діяльності, ураховуючи можливості інтернет-технологій і глобальні тенденції економічного розвитку.
"Інтернет маркетинг" – навчальна дисципліна, що вивчає сучасні інтернет-технології та можливості їхнього використання на підприємствах із метою підвищення їхнього іміджу та конкурентоспроможності.
Вивчення цієї дисципліни сприятиме формуванню у студентів наступних вмінь та навичок:
визначати комплекс інтернет-комунікацій, необхідних для просування продукту;
визначати ефективні способи комерціалізації послуг підприємства;
використовувати мобільні додатки в підприємницькій діяльності;
розробляти концепцію віртуального туру (3D-візиту) підприємства.
Вивчення курсу базується на відповідному рівні загальних знань та навичок, які отримані при засвоєнні студентами загальнонаукових, гуманітарних та спеціальних дисциплін.
Трудомісткість
5 кредитів, 150 годин, залік