Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця
(ХНЕУ ім. С. Кузнеця)

Інтернет-маркетинг

Викладачі

  • Ахмедова Олена Олегівна

    Кандидат наук з державного управління, доцент кафедри туризму, доцент

  • Кредити: 5
    Форма контролю: Залік
    Семестр: 5
    Мова: Англійська

    Про дисципліну

    Пререквізити (базові знання, необхідні для успішного опанування компетентностями):

    Базові знання з економічної теорії, cвітового господарства та міжнародних економічних відносин, основ маркетингу та менеджменту

    Компетентність, що забезпечує

    Вивчення майнора забезпечує формування знань і навичок у використанні інтернет-технологій на підприємствах, а також економічного оцінювання ефективності їхнього використання

    Коротка анотація дисципліни (загальна характеристика, особливості, переваги)

    Викладання дисципліни спрямоване на засвоєння основних принципів організації інтернет-підтримки просування продуктів підприємств; набуття навичок у самостійному аналізі та плануванні маркетингової діяльності, ураховуючи можливості інтернет-технологій і глобальні тенденції економічного розвитку.

    "Інтернет маркетинг" – навчальна дисципліна, що вивчає сучасні інтернет-технології та можливості їхнього використання на підприємствах із метою підвищення їхнього іміджу та конкурентоспроможності.

    Вивчення цієї дисципліни сприятиме формуванню у студентів наступних вмінь та навичок:

    визначати комплекс інтернет-комунікацій, необхідних для просування продукту;

    визначати ефективні способи комерціалізації послуг підприємства;

    використовувати мобільні додатки в підприємницькій діяльності;

    розробляти концепцію віртуального туру (3D-візиту) підприємства.

    Вивчення курсу базується на відповідному рівні загальних знань та навичок, які отримані при засвоєнні студентами загальнонаукових, гуманітарних та спеціальних дисциплін.

    Трудомісткість

    5 кредитів, 150 годин, залік